Kaarten bestellen

Kaartverkoop Vespers Rachmaninov gestart

Bestel kaarten voor de concerten op

• 9 februari 2024, 20:15u
    Grote Kerk, Beekstraat 1A, Epe
  • 10 februari 2024, 20:15u
    St. Willibrordkerk, Minrebroederstraat 21, Utrecht
  • 11 februari 2024, 15:00u
    Oude Jeroenskerk, Voorstraat 44, Noordwijk

Vespers Rachmaninov

Als je kaarten bestelt word je automatisch toegevoegd aan onze mailinglijst, zodat we je op de hoogte kunnen houden van onze toekomstmuziek. Als je dat niet wilt, kun je je altijd weer afmelden via de link onder elke nieuwsbrief die we een paar keer per jaar versturen. Heb je je al eens afgemeld, dan blijf je afgemeld. Je wordt door deze bestelling dus niet opnieuw toegevoegd aan onze mailinglijst. Wil je dat wél weer, stuur dan een e-mail info@lunakamerkoor.nl.

NB: je wordt wél altijd toegevoegd aan een maillijst voor deze specifieke concertreeks, voor het geval we daarover belangrijk nieuws met je moeten delen. Denk aan wijzigingen van locatie, tijd of volledige annulering. We moeten je dan kunnen bereiken.